دانلودعـکس ورزشی
دانلودعـکس ورزشی
این وبلاگ تقدیم به تمام ورزش دوستان دنیا

دسیسه 260 میلیون دلاری اعراب برای تحریف نام خلیج فارس

در نشان رسمی بیست ویکمین دوره رقابت های فوتبال جام خلیج فارس همچنان نام جعلی خلیج العربی قرار دارد و در برگردان انگلیسی آن نیز که زیر نام عربی قرار گرفته تنها به واژه خلیج اکتفا شده است!

 کمتر از دوماه دیگر تا آغاز بیست و یکمین دوره رقابت های جام خلیج فارس خلیج فارس در کشور بحرین باقی مانده، اما دست اندرکاران این مسابقات از چندی پیش تلاش های خود را برای تحریف نام خلیج فارس آغاز کرده اند و از نام جعلی خلیج العربی و یا خلیج خالی و بدون پسوند در برگردان انگلیسی اش استفاده می کنند.

 

با اینکه اکنون در هیچ نقشه معتبر و بین المللی جهان نام جعلی خلیج العربی مشاهده نمی شود اما همچنان کشورهای عربی حوزه جنوبی خلیج فارس دست از مکر و حیله های متنوع خود برای تحریف نام تاریخی و همیشگی خلیج فارس بر نمی دارند. رقابت های جام خلیج فارس یکی از نمونه های بارز این نوع فعالیت ها و دسیسه های ابلهانه است.

 

بنا به این گزارش؛ جام خلیج فارس هر دوسال یک بار در یکی از کشورهای عربی حوزه جنوبی خلیج فارس برگزار می شود و کشورهای عمان ، امارات ، قطر ، بحرین ، کویت ، عربستان ، یمن و عراق در آن شرکت می کنند.

 

بیست و یکمین دوره این بازی ها در حالی برای چهارمین بار در بحرین برگزار می شود که بر اساس برآورد های انجام شده  اقتصاد دانان بحرینی این رقابت هابرای بحرین نزدیک به 157 تا 260 میلیون دلار در شاخه های مختلف تجاری و اقتصادی درآمد زایی خواهد داشت.


برای مطالعه سایر مطالب به صفحه اول بازگردید.ممنون این صفحه را به اشتراک بگذارید توجه این وبلاگ در سایت ساماندهی سایت های ایران ثبت شده است و موضوعات آن هیچ مخالفتی با قوانین جمهوری اسلامی ایران ندارد این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 20 فروردين 1398برچسب:, توسط ظهیرعلیخانی